Αγαπητοί φίλοι,γνωστοί και άγνωστοι, σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου blog. Σας ευχαριστώ για την τιμή και το χρόνο που αφιερώσατε, για να το επισκεπτείτε...με τιμή π. Αντώνιος Χρήστου

Συνολικές προβολές σελίδας

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΤΙ; ΕΛΕΥΘΕΡΑ....

Translate-Μετάφραση σε άλλη γλώσσα

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

Μία άλλη προσέγγιση για την πρόσφατη ψήφιση του νομοσχεδίου αλλαγής φύλου και γενικότερα δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού.


Καλημέρα αδέλφια! Τόσο καιρό δεν έχω μιλήσει για την αλλαγή φύλου κτλ τόσα άλλωστε σωστά έχουν πει τόσοι και κάποια κοινοποίησα ! Θα το πάω το θέμα κάπως διαφορετικά με ανάλογες φυσικά προεκτάσεις ! Αφού πλέον κάποιος δεν δεσμεύεται από τις βιολογικές του καταβολές και χαρακτηριστικά και έχει δικαίωμα να αυτοχαρακτηρίζεται με ποια απλή δήλωση όπως θέλει (χωρίς να χρειάζεται χειρουργική επέμβαση κτλ για το φύλο ) και χωρίς να χρειάζεται να αλλάξει χώρα η μειονότητα απλά από μουσουλμανική θα γίνει αυτόματα τουρκική με αποτέλεσμα η Θράκη να γίνει Κόσσοβο η Κατανολία με τις δικές μας «ευλογίες» (γιατί στο νόμο στα ψιλά πέρασε και αυτό μέσα 2 σε 1 με την λογική του αυτοπροσδιορισμού) τότε και εγώ με το ίδιο δικαίωμα και και «λογική> δηλώνω από σήμερα ότι αυτοπροσδιορίζομαι Χειρουργός Ιατρός με ειδίκευση στην Καρδιολογία! Τι και αν σπούδασα ΘΕΟΛΟΓΙΑ τόσα χρόνια και την εφάρμοσα όσο μπορώ ως χριστιανός και ιερέας κατάλαβα σήμερα ότι αυτό είναι το “λειτούργημα» που με χαρακτηρίζει και δεν μπορεί κανένας «ομοφοβικός» και «ρατσιστής» ότι δεν είμαι άσχετα αν εγώ δεν έχω πιάσει κανένα Νυστέρι και δεν έχω διδαχθεί ιατρική κτλ στη ζωή μου (έχω δει όμως σίριαλ όπως το Grey's Anatomy, άρα λογικά είναι προϋπηρεσία ) σημασία δεν έχει τι είμαι αλλά τι αισθάνομαι !!! Για να δούμε αφού δεν σας φόβισε η Σούλα που θα γίνει Μπάμπης ! Αφού ο Χρήστος που έγινε Χριστίνα δεν σας προβλημάτισε και ο Αχμέτ που θα γίνει αποσχιστής από την ελληνική Θράκη για να δούμε μήπως σας τρομοκρατήσει τουλάχιστον ο χειρουργός π. Αντώνιος !!!!! Άντε πια μας φάγατε τόσες μέρες !!!!!


π. Αντώνιος Χρήστου 

(από ανάρτηση στον προσωπικό μου λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου

Ομιλίες π. Αντωνίου Χρήστου
Πατήστε πάνω στην Εικόνα






Δημοφιλή